onsdag 4 februari 2009

Plötsligt...

...blev det strömlöst i vissa delar av lägenheten. Det händer alltid vid de mest lämpliga tillfällen, som idag då jag precis skulle in i duschen. Det var bara att klä på sig och försöka lista ut vilken propp som gått. Lyckades inget vidare med det så nu väntar jag på att den person i hushållet som inte har gravidhjärna ska komma hem och rädda situationen.

Han får för övrigt inte sova så mycket på nätterna nu han heller. Jag vänder och vrider på mig på natten och har börjat snarka. Vilket jag först inte trodde ett ögonblick på, men numer vaknar jag av mig min egen snarkning... Inte så charmigt alls tyvärr. Men förhoppningsvis övergående.

Om tre timmar är det dags för föräldragrupp igen. Dagarna går fort, känns som som vi var där här om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar