tisdag 17 februari 2009

Nyklippt.


Två nya maträtter av fyra har lett till slängda recept. I går gjorde jag pastagratäng med kassler. Helt okej, men ingen höjdare. I kväll blev det potatissoppa som faktiskt slängdes bort. Åt flingor istället. Som tur är räddades middagen av att jag bakat bröd också.

I morgon är det ett nytt recept på kycklinglasagne som ska provas, kan ju alltid hoppas att det blir succé.

Tog en massa (säkert 50) bilder av mig själv i dag bara för att inse att jag inte blir bra på bild. Fick slänga alla utom några få som jag i och för sig inte ser normal ut på, men jag kräks inte av att kolla på dem i alla fall. Att ha gått upp en massa i vikt, fått en hel del vatten i kroppen och dålig hy av graviditeten gör en inte vackrare (vad än min underbara man säger). Så här har Maria och Mats bilder av en nyklippt Frida (har dock hunnit sabba frisyren en hel del innan bilderna togs...).

3 kommentarer:

  1. Ingen munter flicka på kortet men söt ändå!! :)
    Grattis på namnsdagen!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack! Nä, känner mig inte så munter, försökte le på bilderna men fick ångest av resultatet... Ballongface...:)

    SvaraRadera