fredag 27 februari 2009

Mysig dag!

Har nu avverkat en mysig lunch på Café Sylvia där jag åt en toast med kalkon, ost och rödlök. Efter det fika ute i Tuna Park med Christina där jag åt bärpaj och drack en vaniljlatte. Kvällen avslutades med nudlar som fredagsmiddag. Inte så roligt alls, men eftersom allt annat jag ätit under dagen varit så gott så gjorde det inget.

I Tuna Park träffade vi vår förra chef Åsa som i alla fall inte jag sett på väldigt länge. Mycket trevligt, vilket hela dagen varit för övrigt!

Blev så sugen på att köpa en massa vårkläder när vi gick i affärerna men det vore ju inte så smart att göra det nu... Har ju storslagna planer på att gå ner några kilo efter bebisens ankomst, så det är nog lika bra att vänta ett tag. Samma med skor! Jag vill ha en massa nya skor! Och det är inte heller nån idé med tanke på mina svullna fötter.

Men till våren blir det nya kläder och skor, den dagen vi vågar ge oss ut i stora världen med vårt lilla mirakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar