tisdag 24 februari 2009

Laddar för fotboll!

I kväll kl. 20.45 sparkar det igång! Inter mot Manchester United! Mats laddar för fullt, fast han får se matchen på jobbet i kväll. Själv ska jag titta på matchen på datorn eftersom vi inte har Viasat fotboll.

Eftersom han är så taggad så smittar det av sig, blir lite nervös faktiskt! Mats ägnar en del tid och kraft till att klanka ner på John O´Shea som inte alltid är så bra. Fast jag tycker alltid att han är bra, men det är nog mest för att jag tycker synd om honom eftersom han är Unitedfansens hackkyckling. Jag hejar på honom i kväll!

Pratade nyss med farfar. Han är nu på ett korttidboende och satt och lyssnade på ett dragsspelsuppträdande. Han hörde inte så mycket av vad jag sa eftersom de drog på rätt rejält i bakgrunden, men han var glad att jag ringde.

Om en stund ska jag försöka ta mig ut för en runda runt kvarteret nu när det är så fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar