söndag 8 februari 2009

Farsartad natt...

Det funkar inte längre. Skilda sovrum är här, sju år in i förhållandet! Min snarkning når nya höjder och min älskade man fixar inte att sova i samma rum som mig. Så lösningen blev att jag sover i gästrummet (eftersom jag inte störs av trafiken utanför) och Mats i sovrummet.

Ca 04.30 i natt så vaknade vi samtidigt för toabesök. Vi kom då överens om att jag skulle komma in och sova resten av natten i sovrummet eftersom det inte känns helt normalt att sova åtskilda. I morse vaknade jag ändå ensam eftersom Mats efter fem minuter gått in i gästrummet och lagt sig. Så vi vaknade tvärtom mot var vi lagt oss...

Om drygt en timme ska vi träffa Sophie och käka lunch på Café Sylvia. Jag mår halvdant och vet inte om jag kan följa med, men jag får försöka rycka upp mig för det var ett tag sen och det är alltid så kul att träffas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar