fredag 20 februari 2009

12 dagar kvar!

Nedräkningen fortsätter, i dag bara 12 dagar kvar till beräknad födsel. Som förstagångsföderska går man ofta över tiden och skulle jag gå två veckor över tiden (sen sätts förlossningen igång) så är det 26 dagar kvar... Det vill jag inte ens tänka på, trots att många gärna påpekar detta faktum... Än så länge hoppas vi att bebisen kommer i tid, ingen idé att planera för något annat, då tappar man bara orken.

Dagarna går långsamt nu. Det är lätt att bli uttråkad, fast jag orkar/har ingen större lust att göra något särskilt heller i och för sig.

I morgon kommer mamma och pappa och hälsar på vilket ska bli kul! Mamma har utlovat lite kläder från min och Fredriks första tid i livet vilket ska bli intressant. Och eftersom jag vet att mamma och pappa läser det här så glömde jag säga i går att de gärna får ta med sig hallonsylt i morgon!

Och om Christina läser så kan vi väl ses på torsdag, kanske fika ute i Tuna Park så att jag får komma ut lite?

Nu ska det städas och sen kanske bakas lite bullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar