lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag - eller en vanlig lördag.

Med 35 poäng vann lag Svensson enkelt i gårdagens På Spåret! Det ni Johanna och Emma, nu blev ni lite sugna på att titta och tävla själva kan jag tro!

Nätterna har blivit lite jobbigare ändå eftersom jag nu fått halsbränna och sura uppstötningar. Jag har tidigare inte ens fattat vad detta är, men nu vet jag. Och önskar att jag inte visste. Som tur är så är det bara ett par gånger under nätterna, men det är tillräckligt. Synnerligen vidrigt...

Fast eftersom jag haft en så bra och fin graviditet så kommer väl allt nu, och det kan jag stå ut med i 18 dagar till (du ser Karin, jag är fortfarande inte sjuk, bara lite gravid!).

Nu väntar vi på att Anders och Birgitta ska anlända.

1 kommentar:

  1. Duktig tjej du har fattat, du (det) kommer att bli något "stort". Kram Karin

    SvaraRadera