torsdag 26 februari 2009

Trötthet, väntan och tvätt.

Låg vaken mellan kl. 06 och 07 i morse. Är trött dygnet runt eftersom jag vaknar ca 10 gånger per natt dessutom. Det sägs att man sover dåligt i slutet av graviditeten för att man ska vänja sig inför alla vaknätter. Men vad tjänar jag på det? Det låter ju bara dumt att jag ska vara trött redan innan bebisen kommer istället för utvilad...

I dag gör jag premiär i tvättstugan här i huset! Har hittills tvättat allt här uppe men är sugen på torktumlaren nu. Vet inte om jag gjorde riktigt rätt med maskinerna, de påstår att det tar 20 minuter per maskin, kan det stämma? Vår maskin håller på i ca en och en halv timme.


I dag är det 3 plusgrader ute och det känns som om våren är på gång! Längtar ihjäl mig, jag hatar vinter och snö! Det kan bero på att jag knappt får igen jackan nu och inte har nån lust att köpa ny...

Nu ska jag prova att ringa min chef igen (har försökt ca 10 gånger per dag de senaste fyra dagarna, hon är ofta på möten) för att prata om medarbetarsamtal och lönesamtal som ska vara i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar