tisdag 17 februari 2009

Ny frisyr, eller ungefär lika som förut...

Tillbaka efter tre timmar (!) hos frisören. Efter att jag flyttat från Avesta så har jag inte kunnat hålla mig till en frisör utan byter med jämna mellanrum. Ingen aning om varför eftersom nästan alla jag gått till har varit bra... Ska försöka hålla mig till den jag hade i dag ett tag framöver.

Hur som helst är det alltid lika kul att få håret fixat. Det ser så enkelt ut när man sitter där, de blåser, plattar, tuperar och sprayar, och plötsligt är man skitsnygg i håret. Dagen efter tänker jag alltid att det där kan jag ju fixa själv, så jag blåser, plattar, tuperar och sprayar, och plötsligt är jag inte alls lika snygg i håret längre. Vet inte var felet uppstår (talang, produkter, tålamod, teknik?).

Får väl njuta av mitt hår i dag, i morgon är det som vanligt igen...

På torsdag är det dags för barnmorskan igen för att kolla att bebisen ligger kvar som den ska och på lördag kommer mamma och pappa Björklund och hälsar på.

Bara 15 dagar kvar nu!

3 kommentarer:

  1. Får vi se någon bild på världens vackraste människa?

    SvaraRadera
  2. Kan man inte få se en bild?

    SvaraRadera
  3. Jag har redan lyckats förstöra frisyren tyvärr... Kanske kommer en bild lite senare ändå.

    SvaraRadera