tisdag 10 mars 2009

Tack ni fina människor!

Mats for nyss upp ur soffan och höjde näven i vädret, han tippade rätt förste målskytt i matchen Juventus-Chelsea. Han vet inte hur mycket han vann, men det är äran som är viktig förklarade han. Han är så fin min man. Finare och mer underbar än han förstår själv.

Trots att det inte är en så kallad stor födelsedag att fylla 28 så har jag blivit ordentligt uppvaktad av familj och vänner. Tack alla ni som hört av er på ett eller annat sätt, det värmer! Jag är så glad över att ha så många omtänksamma människor omkring mig!

Under tiden Mats har varit sjuk har vi tittat på nio filmer. Nio filmer, smaka på det ni! Och bara två av dem har varit ganska daskiga, de övriga riktigt bra.

Drömde här om natten att Maria och jag var i Spanien på semester. Vi köpte en jättefin och jättedyr soffa som vi skulle ha på hotellet under veckan vi var där. När vi skulle åka hem så kom vi på att vi måste ta med soffan, vilket var dumt av flera anledningar. För det första så skulle det bli skitdyrt med frakten. För det andra så hade jag nyss köpt en soffa i Sverige och Maria hade precis beställt en ny. Så ingen av oss behövde en soffa egentligen. Smart då att köpa en i Spanien...

1 kommentar:

  1. Hahaha vilken rolig dröm. Men så lustigt, jag drömde att jag var på semester i Spanien för ett tag sedan, typ Torrevieja, med DIG!!! :-)

    SvaraRadera