tisdag 3 mars 2009

1 dag kvar!

I morgon gäller det! Fast det verkar som sagt inte vår lilla bebis ha förstått. Vi får se om det händer nåt under dagen. Enligt statistiken så föds bara 4 % på beräknad dag, så det talar ju emot att den 4:e mars blir den lyckligaste dagen i våra liv.

Nästa vecka fyller jag 28 och jag har alltid tänkt att jag ska få barn när jag är 28, så det kanske är det bebisen väntar på? Vem vet, jag kanske får den bästa födelsedagspresenten i världen?

I morse vaknade jag 04.30 och kunde inte somna om. Låg vaken och läste fram till 06.30. Skickade då faktiskt en tanke till mina kollegor som då förberedde sig för att ta rapport. Sen somnade jag om, glad över att jag slipper jobba...

I dag ska vi ner på stan och äta lunch och titta efter soffkuddar och en filt. Senare i eftermiddag ska jag upp till jobbet och träffa chefen, måste verkligen börja fundera lite över hur jag är på jobbet så att jag är lite förberedd.

1 kommentar:

  1. Å tänk snart är den ute. Jag håller tummarna att det blir snart. Nu har ni väntat tillräkligt. Hoppas ni hittar fina kuddar på stan. Kramar

    SvaraRadera