torsdag 5 mars 2009

+1 dag!

Näpp, det blev ingen bebis i går... Så medan Mats börjar räkna ner från 14 dagar (sen sätts man igång) så räknar jag upp istället. 

Pratade med min bror i går, han tycker att det är löjligt med bloggar. Och med MMS på nyfödda där det står saker om att "nu har vårt lilla mirakel kommit". Min bror är lite coolare än alla andra... Hans förslag på vad man ska skriva när man fått barn var "nu har universums härskare kommit". Lika bra att sikta högt på en gång!

Får för mig att han blir lite mer blödig när han väl blir morbror vilken dag som helst. 

3 kommentarer:

  1. Bebis kom ut nu!!! Dina föräldrar längtar efter dig och vill att du ska komma nu. Snälla...jag vill också veta hur du ser ut, jag ska ju köpa present till dig i Göteborg så jag vill att du ska komma ut innan dess så jag vet om du blir tjej eller kille. Skynda!!! Kramar i massor.

    SvaraRadera
  2. När man blir förälder struntar man helt och hållet i om folk tycker att man är töntigt. DET tycker jag är coolt! :-)

    SvaraRadera
  3. Haha Fredrik Fredrik! Han tycker nog att det skulle ha stått nu har universums härskare kommit i sin egen födelseannons om jag känner honom rätt ;) men så är han ju oxå lite bättre än alla andra..! :)

    SvaraRadera