söndag 1 mars 2009

Hormoner?

Dagen började inte bra. Blev väldigt arg över att vi har fula tapeter och fläckar på väggen i köket. Sånt kan tydligen få mig att gråta numer... Mats räddade situationen genom att tvätta av väggarna så gott det gick, vilket gjorde att jag blev lite gladare. Sen fick jag panik över att vi inte skulle hinna handla innan Mats började jobbet. Det löste sig genom att vi handlar i morgon istället. Så enkelt kan det vara. Börjar tycka synd om Mats som lever med mig de här veckorna...

Har varit ner på stan en sväng och köpt nya gardiner till vardagsrummet. Ska strax stryka och sätta upp dem. Ska försöka få till en bild sen, men eftersom mitt minne inte är det bästa så är jag inte säker på hur man gör när man lägger över dem i datorn. Klurar lite på det.

Det här kan vara sista söndagen utan bebis... Märkligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar