tisdag 13 januari 2009

Vänta och längta barn.

Att vänta barn är ett så fint uttryck för att vara gravid. För man väntar verkligen, väntar och längtar efter att se den helt nya personen som ska komma att bo hos oss. Som vi ska ta hand om, mata, natta, uppfostra och älska evinnerligt mycket. Att längta barn är inte lika underbart som att vänta barn tyvärr, men när väl plusset på stickan visar sig så är lyckan oändlig, så mycket större än man kan förstå. Jag har knappt ens nu förstått att vi faktiskt ska få barn, och dessutom bara om 50 dagar om bebisen är punktlig...

3 kommentarer:

  1. Jag är den första som följer din blogg! woho!

    SvaraRadera
  2. Hihi, Fridisen bloggar, vilken grej! Trodde inte att vi höll på med sådant, men nu vill jag också göra det...Hur gör man??... hmm frågan är väl främst vad jag skulle skriva om. Jättebra initiativ iaf, way to go! /Ep-Em

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du väntar och längtar efter träffa den lill* som bor i din mage!
    Vi ser fram emot att få träffa magen snart!

    SvaraRadera