torsdag 29 januari 2009

Fina vänner!

Har för nån timme sen kommit hem från stan där jag ätit kina-lunch med Christina. Som vanligt jättekul att träffas! Ny tid inbokad till nästa vecka, då fika här hemma så att hon äntligen ska få se lite bröllopsbilder och bebisgrejer.

Har annars funderat lite över vilken tur jag har med mina vänner. Min bästa vän och den som känner mig nästan bättre än jag känner mig själv är så klart min älskade Mats.

Många av de nya vänner man skaffar sig under åren har ingen kontakt med sina barndoms/tonårsvänner. Jag har turen att förutom nya trevliga fina vänner, ha kvar mina gamla vänner, de så kallade "tjejerna".

De har hängt med i många år nu och är de bästa man kan ha! Även om vi inte pratar lika ofta längre eller träffas så många gånger om året så finns de alltid där med goda råd när man mår dåligt eller gläds tillsammans med en när det går bra. De finns alltid där och trots att vi är i olika skeden i livet så förstår de alltid mig. Det är få förunnat att ha så bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar