fredag 23 januari 2009

Nervöst blöjköp!

Idag köpte vi de två första förpackningarna med blöjor. Både jag och Mats kollade över axeln flera gånger med en känsla av att någon skulle ifrågasätta köpet, vad ska vi med blöjor till?! Kändes konstigt och lite förbjudet att köpa blöjor när man knappt fattat att man ska bli mamma om bara 6 veckor.

Imorgon bär det av till Uppsala och familjen Gunhamre! Har inte sett Gabriel sedan han var två veckor gammal, gissar på att han är lite större nu. Ska bli så mysigt!

Och nästa helg får jag finbesök av fröken Johanna och fröken Emma, känner mig bortskämd över att ha så fina och bra vänner som mitt gamla tjejgäng!

1 kommentar:

  1. Häftigt att få köpa blöjor... Längtar till den dag jag kan skaffa barn o få köpa blöjor :p
    Kram på dig!

    SvaraRadera