fredag 16 januari 2009

Spisen har anlänt!

Nu har spisen kommit och jag håller för fullt på att bränna ur ugnen, för det måste man tydligen göra innan man använder den på riktigt. Luktar inte alls gott. Bränt skulle man kunna säga. Han som lämnade den nya hämtade också den gamla. "En riktig skitspis" beskrev han den som. Japp. Det är ju det jag har sagt.

Ikväll ska vi äta thaimat och kolla på Fredrik och Filip i På spåret. I andra laget är det en kvinna som ska vara komiker, men hon är gränslöst tråkig. Och ganska dum verkar det som... Värt att kolla på!

3 kommentarer:

  1. Jag tänker mig en frågesport med folk som är begåvade men inte kändisar. Skulle detta bli en total tittarflopp, tro? Är det egentligen bara Göran Greider folk vill se?

    SvaraRadera
  2. Just Greider tror jag få vill se... Och jag skulle föredra vem som helst istället för hans lagkamrat, var tvungen att gömma mig bakom kuddar i skam.

    SvaraRadera