tisdag 5 maj 2009

Tjejbesök!


Christina och Ida hade med sig lunch (tack tack!), kycklingsallad från Lökens. Lökens är en salladsbar som hade ett reklamutskick förut som hette "Löknytt". Det är humor. "Löknytt". Ha ha ha, roligt tycker jag!

Hemskt trevligt med besök, Rio var lite gnällig till och från, men annars ganska glad. Ida fick bära omkring på honom och Christina bytte blöja, själv jag satt i fåtöljen och tog det lugnt. Mer besök tack! Rio fick en jättefin filt av Ida och blev mäkta nöjd över det.

Den första bilden är från i går kväll efter badet, den andra är på Ida (och Rio då).

2 kommentarer:

  1. Ja som vanligt lika trevligt att träffa dig och Rio. Håller med dig om att Löknytt låter roligt...hahaha. Då ses vi imorgon och då tänkte jag ta med mig båda hundarna, men bli inte rädd för jag lovar att Buddha inte är farlig och om du inte vill att han ska hälsa på dig så ser jag till att han inte gör det. Du kan lita på mig. Men vi kan väl boka klockan elva i korsningen och om du får förhinder så ringer du mig. Ses imorgon. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hmmm... Ska försöka att inte bli rädd! Vi ses i morgon i korsningen! Kram

    SvaraRadera