fredag 8 maj 2009

Geniet Rio!

I dag klockan 11.25 bestämde sig Rio för att vända sig från mage till rygg för första gången. Miraklet skedde på soffan så han hade lite hjälp av en svag lutning. Men för att bevisa att han kan utan lutning så gjorde han om det några timmar senare utan lutning, dock fortfarande på soffan. Han har lovat att göra ett försök på golvet senare i kväll så att pappa får se också.

Att ett barn vänder på sig för första gången är inte en stor sak i världen, men ett mammahjärta sväller av stolthet och tårarna kommer. Måste vara hormoner... Eller ren och skär kärlek!

Bilden är från en annan dag, iklädd en body från Emma.

3 kommentarer:

  1. Nu idag fick jag en längtan efter Rio, ville bara pussas lite så du kan väl ge honom en liten puss från mig. Ha en bra helg min vän och vi ses ju på måndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad han är duktig! Och jag får ju bo ihop med honom, lyllos mig.

    SvaraRadera
  3. vilka fina kläder han har! :-)

    SvaraRadera