tisdag 26 maj 2009

Försäkringskassan...

Det blev en fortsatt lugn kväll i går, den lille mannen somnade redan 18.30, vaknade 23.00 för att äta och somnade sedan om.

Just nu sitter jag i telefonkö till försäkringskassan för att fixa med semester och föräldradagar. De har upplyst mig om att jag har nummer 245 i kön, det är 20 minuters väntetid och att det är 84 handläggare som arbetar för att hjälpa mig. Jaha. Där ser man.

Har nu väntat i drygt fem minuter och då är det plötsligt 87 handläggare som arbetar för att hjälpa mig. Skönt.

Det räcker i och för sig med en handläggare för att hjälpa mig, inte behöver dom vara 87 stycken...

I dag hoppas vi på ännu en glad och nöjd dag från Rios sida. Vi ska ner på stan en sväng, och sen lutar det åt att ligga ute på en filt på Djurgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar