måndag 11 maj 2009

Blandat.

Mats är inne på sin åttonde arbetsdag i rad, i morgon blir den nionde. Men efter det är det fem lediga dagar som gäller.

Har redan bytt kläder på Rio två gånger och på mig själv en gång på grund av kräkningar. Från Rio, inte från mig, jag har inga problem med övre magmunnen.

Nu hoppas jag att det inte kommer att börja spöregna lagom till promenaden med Christina. I går blev det ingen promenad eftersom det blåste för mycket, så i dag behöver jag komma ut och röra på mig. Får fortfarande inte på mig vigselringen, så jag kan inte skylla på bara vätska, jag har helt enkelt fått feta fingrar också...

För andra natten i rad somnade Rio i går kväll ca 23.00 (jag med) och sov sen till 05.00, ammade och sov vidare till 08.00. Lyxlivet fortsätter således.

3 kommentarer:

  1. Ja lyxliv är precis vad det är med sådan bra sömn! :-)

    SvaraRadera
  2. "Det är den största gåvan man kan få som förälder" sa Smedernas pressvärd nyss.
    Att ens barn sover på natten alltså.

    SvaraRadera
  3. Att bli förälder är ju den största gåvan, och om då den största gåvan som förälder är sömnen då är det en sjuj-kla gåva Rio kommer med... :-).

    SvaraRadera