tisdag 13 oktober 2009

Varför kretsar livet kring sömn plötsligt?

Varför sover inte bebisar när dom är trötta? I går somnade Rio som vanligt strax efter 19. Sen vaknade han 22.30 och var vaken till 00.30. Och då kunde man ju tro att han skulle ta sovmorgon... Näpp, han slog upp sina blå vid 05.40 i morse och ligger nu och krälar på golvet för fullt. Själv krälar jag omkring i en dimma av trötthet.

Jag gissar att detta är straffet för att han under fem veckor sov mellan 21-07...

I dag ska vi träffa en mäklare för att titta på en tomt i Borsökna. Nyckelfärdigt verkar vara vår grej.

Om två timmar kommer Anders och Birgitta. Dum som jag är trodde jag att jag skulle hinna sova en stund innan dess, men Rio skakar frågande på huvudet när jag tar upp det som förslag.

Nu: Sjörövar-Fabbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar