torsdag 22 oktober 2009

Snart dags att börja jobba igen...

Gårdagen blev rätt stressig. Först var vi på BVC (7920 g och 69 cm), därefter var vi hos en ny mäklare (Hjältevadshus) och därefter gick vi direkt upp till mitt jobb och hälsade på.

Jag kan verkligen sakna jobbarkompisarna massor, jag trivs på jobbet och vi har oftast otroligt kul ihop. Men själva jobbet känns det inte som att jag saknar lika mycket. Undrar om Camilla kan fixa en tjänst åt mig som innebär att jag bara är där och umgås?

I morgon ska vi ut till Kjula för att titta på tomterna tillsammans med mäklaren, hoppas att någon av dom är något att ha!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du kan komma in och jobba 1-2 dagar i veckan nu och vara social, tänk vad dagar du sparar. Camilla ställer nog upp på social närvaro.

    SvaraRadera