fredag 30 oktober 2009

Sammanfattning.

Har haft lite dåligt med tid för bloggen senaste dagarna. I onsdags träffade Rio och jag Carro nere på stan för en fika, mycket trevligt som vanligt! Är så sugen på att gå hem till dom för att hälsa på lilla Elsie, men utan Clarityn går det inte och det får man inte ta om man ammar tyvärr...

I går var Anders och Birgitta här och satt barnvakt medan Mats och jag först träffade mäklaren igen och därefter åt lunch och fikade. Rio var mäkta nöjd då han fick en alldeles egen (bakteriefri) toaborste av farmor och farfar att leka med.

Mats hann även med att gå på ett akutbesök hos tandläkaren som meddelade att det är rotfyllning som gäller. Stackars stackars Mats... Med min tandläkarskräck så lider jag verkligen med honom...

Har precis försökt få tag på någon på stadsbyggnadsförvaltningens avdelning för trafikfrågor för att höra efter hur det går till när hastighetsgränser sänks. Tänker lobba för sänkning på gamla Strängsnäsvägen. Kan bli intressant.

I morgon åker vi till Stockholm för att träffa min lilla brorson, det finns risk för att jag kramar ihjäl honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar