onsdag 7 oktober 2009

Full fart!

Vet inte riktigt vart dagarna tar vägen numer... Mycket av tiden ägnas i alla fall åt att hindra Rio från att slita i sladdar, slå huvudet i möbler och dra ut honom från ställen han fastnat på. Han är snabb den lille rackaren, jag hinner inte mycket mer än att sätta mig innan det är dags igen. Och han kryper inte ens, bara hasar än så länge...

I går var vi ute och gick med Christina och Solweig, det var alltför länge sen nu. Om ett par veckor flyttar Christina och Morgan in i sitt hus och ska då börja renovera. Tänk om man var så praktiskt lagd som dom... Ska bli väldigt spännande att se hur det blir när dom är färdiga. Känner mig möjligtvis lite avundsjuk... Ja, inte på renoveringen då, den kan jag klara mig utan.

I morgon kommer Maria och Julian hit och stannar till på fredag, ska bli så mysigt! Planen var ju att vi skulle hinna träffas massor under hösten nu när vi är mammalediga samtidigt, men vart tiden tar vägen vet jag som sagt inte.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Blir lite road av att läsa din blogg, vänta bara du tills han börjar gå och springa!! Då gäller det att vara me`! Hoppas allt är bra annars. / Åsa L

    SvaraRadera
  2. Har haft en kompis med en ettåring här sen i går och då kan man snacka full fart! Hmm... Börjar inse vart det här barkar...

    SvaraRadera