måndag 19 oktober 2009

Kjula, fika med Carro, nattamning.

I dag tog jag pojken med mig ut till Kjula för att titta på en ny tomt. Nio kilometer utanför stan och plötsligt var vi som i en annan värld. Åkrar och hästhagar så långt ögat kunde nå, vilket inte är helt fel.

På eftermiddagen var vi nere på stan och fikade med Carro, på ett nytt café för min del igen. Också det barnvänligt och väldigt mysigt. Rio var i högform och kom med glada dadadada-tillrop till ett par tjejer vid bordet bakom.

Har sedan fyra nätter tillbaka slutat nattamma, så nu är det bara amning morgon och kväll kvar. Jag trodde nog att Rio skulle protestera lite mer på nätterna eftersom han är van med en amning per natt, men han verkar ha tagit det hela med ro. Han vaknar visserligen och har svårt att somna om, men inget skrik och ingen gråt, mest rullande och jollrande. Hoppas att han snart kan sova förbi det där uppvaket också.

1 kommentar:

  1. Kjula inte illa, är mina barndomskvarter. Mycket bus kan man göra där, hälsa det till Rio. Kram Karin

    SvaraRadera