lördag 10 oktober 2009

Maria, Julian och Carro.

I torsdags kom Julian och Maria hit. Det är otroligt gulligt att se pojkarna leka bredvid varandra, Julian är så snäll mot Rio och Rio verkar tycka att Julian är den mest fascinerande människan i världen. Lite lagom idoldyrkan sådär.

Maria och jag har känt varandra sen vi var tre år gamla och har växt upp tillsammans, så det kändes väldigt underligt när vi vek av åt olika rum på kvällen för att natta barnen. Jag trodde att det var vi som var barnen...

I går var Rio och jag nere på stan och fikade med Carro. Nu kommer jag inte ihåg vad cafét hette, men det var väldigt barnvänligt, det gillar vi! Rio stormtrivdes i Carros knä och drog henne i håret och bankade i bordet. Mycket trevlig eftermiddag för både honom och mig!

Vår lille kille växer ju så det knakar och har nu för en vecka sen börjat kunna sitta någorlunda stadigt utan stöd. Fast han har ingen större lust att träna på det eftersom han hela tiden är på väg någonstans... Så fort han får chansen vill han ner på mage för att rulla/åla i väg någonstans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar