torsdag 9 april 2009

Väntar besök igen!

Efter en bra natt sitter jag här och väntar på att Rio ska slumra lite så att jag kan gå och göra mig i ordning. I dag kommer Christina och hälsar på oss och hon tar med sig Spicy Hot-lunch (inte till Rio, det blir för starkt för honom).

I eftermiddag ska vi till BVC igen för mätning och vägning, jag tippar på 4123 g.

Har försökt både på nätet och i bokhandlarna här i stan att få tag på boken "Att växa och upptäcka världen" som ska vara bra, men den är slut överallt och dessutom slut på förlaget, så det är bara att glömma... Vi får växa och upptäcka på egen hand tydligen.

Lägger till en bild från när Sophie var här i måndags. Det ser kanske inte så superbekvämt ut just här på bilden, men Rio sov som en stock i Sophies famn länge och väl!

4 kommentarer:

  1. Du kan få boken av mig, jag läser inte den längre. Jag tar med den till jobbet på tisdag och ger den till din käre make. Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Tack för idag kära vän. Han va underbar, Rio. Kram och jag tippar att han väger 4120

    SvaraRadera
  3. Jättegulligt att vi får låna boken, tack så mycket och glad påsk!

    SvaraRadera