fredag 28 augusti 2009

Grappa!

I går var vi och träffade mammagruppen. Vi gick till Vilsta och satte oss nere vid ån och lät våra små bebisar kika på varandra. Svea var intresserad av Rio som var försökte charma Nora som inte verkade besvara hans känslor. Ett triangeldrama under uppsegling?

I kväll ska Mats och jag till Grappa och äta middag. Mats föräldrar kommer i eftermiddag och stannar till i morgon och planen är att vi åker ner på stan när Rio somnat. Så han märker troligen inte av alls att vi är borta. Och även om han gjorde det så tror jag inte att hans kulle bry sig nämnvärt, det är nog mest lite jobbigt för mig... Undrar när man slutar tänka på sitt barn 24 timmar per dygn? Ska försöka att inte ägna kvällen till att fundera över hur Rio har det och istället bara njuta av god mat och min man.

Rio fortsätter att krångla på nätterna. Han sover oroligt på kvällen och vaknar sen en till två gånger per natt. I morse tyckte han att det var dags att gå upp vid 05 och hans pappa gick motvilligt med på det...

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det fantastiskt ikväll och försök att inte sakna ihjäl dig efter Rio. Kram

    SvaraRadera
  2. Man slutar aldrig att tänka, oro, undra och längta efter dem. Fast man kan njuta av stunder utan dem för att man vet att man snart får krama dem igen. Gränslös kärlek kanske vad vet jag eller bara moderskärlek. Kram K

    SvaraRadera