måndag 31 augusti 2009

Förkyld...

Senast jag var förkyld var 8 månader sedan. Då kunde jag bädda ner mig i soffan och bara tänka på mig själv. Det går inte riktigt nu. Då tycker Rio att jag är tråkig. Så nu får jag istället ägna mig åt att (trots att jag bara vill dra täcket över huvudet) sjunga "En kulen natt", läsa "Den vilda bebin", skaka skallror och dansa omkring med vår lilla underbara son. Inte så dumt det heller, man får lite andra perspektiv på en förkylning...

Hoppas nu bara på att jag blir piggare till i morgon, annars måste vi avboka Berlinresan.

Rio är ju van vid att vi är hemma båda två, och nu när Mats börjat jobba igen är det plötsligt bara jag här. Han tittar ibland på mig som om han tänker - Och nu då? Vad ska du hitta på nu för att underhålla mig?

Ja du Rio, vad ska jag hitta på...

2 kommentarer:

  1. Åh min lilla älskling! Du är bäst i världen på att ta hand om den lille mannen!

    SvaraRadera
  2. Fast han längtar efter dig! Han sa det nyss!

    SvaraRadera