söndag 7 juni 2009

Trött i sinnet.

I går var planen att vi skulle se Fredrik Lindström, men vi fick ge upp när vi kommit drygt halva vägen till Strömsholmen. Att studenter sjunger och skriker mycket köper jag, men dessa lastbilar som envisas med att tuta gillar jag inte. Och tycker jag att det gör ont i öronen och om jag får ont i huvudet så gissar jag på att Rio inte heller mår så bra av det. Så vi gick hem igen, lite argare och besviknare än planerat. Så kan det vara.

I dag har vi röstat i EU-valet, varit ute på en väldigt kort promenad och sen har jag ägnat mig åt ett OC-maraton i soffan. Känner mig inte vidare pigg, vår älskade lilla son är inte så nöjd med livet sen några dagar tillbaka och det berättar han gärna för oss. Ibland väldigt högljutt.

Men nu sover lilla skrutten och jag ska gå och göra honom sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar