söndag 27 september 2009

Grattis Julian!

I går på babysimmet var vi bara tre familjer, vilket kändes märkligt eftersom vi brukar vara tio. Jag var mest nervös för att ledaren (kallas det så?) nu skulle se att jag inte kunde vända Rio från rygg till mage... Det var det första vi gjorde på babysimmet och det här var sjunde gången så man tycker att det borde sitta...

Strax ska jag packa in Rio och mig i bilen och åka till Stockholm. Julian Morsing fyller ett år i dag och bjuder på kalas. Vi ska sova hos Emma, så nu hoppas vi att hon är förtjust i lite tjoande framåt ettsnåret på natten!

Tänk att ett år redan har gått, det känns som i går jag fick meddelande från Maria att han äntligen hade kommit, två veckor efter utsatt datum. Fina lilla Julian som nu blivit stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar