fredag 24 juli 2009

Strömstad och utan internet i en vecka!

I dag har Rios farmor varit här och hälsat på. Mats och jag passade på att åka iväg och tvätta bilen både ut- och invändigt medan farmor och Rio var ute på promenad.

Eftermiddagen har jag ägnat åt att packa bilen full med grejer som vi ska ha med oss ner till kusten. Att packa in i en bil är en av många saker jag tror att jag är bra på. Andra saker är till exempel bowling och bangolf. Även om jag inte gör det så ofta så får jag alltid för mig att jag är en jävel på att bowla. Vilket jag definitivt inte är. Men jag tror alltid det innan ändå.

Men att packa är jag faktiskt riktigt bra på, vad man nu ska med den egenskapen till...

I morgon bitti åker vi alltså ner till Strömstad för att umgås med familjen Birgersson och käka räkor. Och kanske lite annat också.

Så nu ska jag vara utan internet i en vecka och det får jag faktiskt lite ångest över. Brukar dagligen gå in på facebook, kolla mailen och läsa minst sju bloggar. Blir mycket att ta igen sen.

Så nu blir det heller inga blogginlägg från min sida på en vecka, men om ni undrar hur vi har det så är mobilen med, bara att höra av sig! Annars kommer det bilder och annat när vi kommer tillbaka.

Vi hörs om en vecka!

1 kommentar: