tisdag 7 juli 2009

6220 g och veckans planer.

Jag fortsätter att gilla vädret till skillnad från Mats som längtar efter värmen igen. Nu har vi överkomliga 23-24 grader i sovrummet och det gör det mycket skönare att sova.

I morse fick Rio för sig att vakna redan klockan 05.00. Men han lurade mig och somnade snabbt om igen efter amning. Sen gick Mats upp med honom vid 07 medan jag sov en stund till.

På förmiddagen var vi ute vid Vallby kyrka och visade Rio var hans mamma och pappa gifte sig när han bara var 11 veckor i magen. Det intressantaste enligt Rio var en häst med sitt föl i hagen bredvid kyrkan.

I dag var vi på BVC för vägning och mätning och lilla kärleken väger nu 6220 g och är inte alls så liten längre.

I morgon kväll kommer min mamma och pappa hit för att under onsdagen vara barnvakt medan jag följer med Mats upp till sjukhuset för operation. Ska bli fantastiskt skönt att knät äntligen blir fixat, min stackars man har fått lida länge nog nu.

Till helgen åker vi till Avesta där vi ska träffa familj och vänner igen. Bland annat ska Rio få träffa Linda, Mattias, Jennifer och Ross för första gången, och Emma för andra gången.

Ska bli så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar