lördag 5 december 2009

Intelligent som få.

I dag har jag varit smart. Jättesmart. Jag har varit och vaccinerat mig. Och för att slippa kaoset som det stått om i tidningen så åkte jag en lång omväg för att slippa bilköer. Och parkerade riktigt långt bort för att slippa parkeringsproblem. Sen gick jag den långa vägen från bilen till vaccinationslokalen. Väl där tog det ca 60 sekunder innan jag var på väg tillbaka till bilen igen. Dom bara satt och väntade på att någon skulle komma och vilja vaccinera sig. Tur att jag är så smart.

3 kommentarer:

  1. Men Frida om det inte var någon kö till vaccinationen, var det då någon bilkö? Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Näpp, ingen bilkö heller. Men Eskilstunas utkanter är inte så dumt att få se ibland ändå...

    SvaraRadera
  3. Nä det har du rätt i.

    SvaraRadera