fredag 5 februari 2010

Lite bättre.

Tillbaka på jobbet i dag och lyckades tappa rösten bakom nån patient eller nåt. Har inte hittat den och får därför inte prata här hemma för Mats som tycker att jag låter obehaglig. På jobbet försökte jag övertyga mina kollegor att det var en lite hes, sexig röst jag skaffat mig, men tydligen lät jag bara som en gammal kärring...

Det känns faktiskt riktigt riktigt roligt att jobba igen. Mycket (om inte allt) beror på mina fina kollegor (trots röstsågningen) som är guld värda. Inget är omöjligt och alla ställer upp vilket känns fantastiskt!

I morgon fyller mamma år och firar med att åka till Kanarieöarna med pappa. Hoppas dom får fint väder och firar ordentligt!

Och i morgon ska Carro och jag titta på Melodifestivalen och dricka vin, kul! Jag ser fram emot Dolph! Fatta - Dolph, kan inte bli coolare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar